Vitt på marken när man vakna - nu är den lika grå och trist som vanligt...

Jobbade idag, skulle egentligen börja tolv men när man sitter o väntar på bussen får man ett mess kanske två minuter innan bussen skulle gå att jag kunde börja två, fy fan om jag hade hunnit hoppa på bussen! :@ Som tur är bor farmor o farfar precis vid bussen så spenderade min tid där tills dess att de va dags att åka in till city. Slutade halv sju, tog en sub macka o varm choklad medans jag vänta på bussen hem.

Har nyss lagt in lite bilder från fredagens förferre på fb, ska snart krypa ner under filten framför tvn o mysa till det med goda subway cookies, yummie :)

Imööra blire klippning halv elva, yes äntligen, skönt de ska bli att få bort allt det slitna. Sen personligtmöte på miroi, hos en jobbcoach. På kvällen blire förhoppningsvis idol hos Nyléns, sen jobb 00-03.30. Hua...

Hade bra!


Alnerskan o Isafisa <3

Idiisen, jag o Jooooliaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0