Va är de frågan om sol o typ 10grader ute, är de vår elr?? ;D Inte är de vinter iaf som november brukar vara i normalt fall..

Ja men visst är de inte underbart? Vilket härligt väder! Är ni verkligen säker på att de är november?? Borde de inte va lite kyla då? Skönt med sol eftersom de bara vart mulet o trist en lång tid nu. Men snart vill jag ha snö, efter typ kl.15 är de jue apamörkt ute, skulle behöva lite snö som lyste upp lite, o nån mer än jag som tycker de är så mysigt att vara ute när de knastrar så häligt under fötterna o de snöar så där fint, o några minusgrader, det ultimata man vill ha på en vinter :)

Jobbade natt i natt 19.00-03.20, trodde de skulle bli ett mardrömspass eftersom jag jobbade sj  från typ 19-21, men de gick fort va ganska härligt att kunna göra allt själv utan att nån annan såg på. Så gick upp tolv idag, käkade frukost halv ett, vill inte de, dagen försvinner jue bara när man jobbar natt så tråkigt. Men ska ta tag i de o säga till chefen att de inte går att jobba natt varje helg..

Ska kika fotboll nu Liverpool - Man city, GOO LOVERPOOL!!! You'll never walk alone! Efter de blire nog en prommis med fader ;) Jobb i natt igen då, 21.00-03.30.

Imööra blire kalas, morbror som fyller år, så blir käk o fika antar jag :)

Hade så jävla great f...ckers!! Åhh PT only for you så du får skratta: "Välkommen in på en macka på Subway" HAHHAHAHHA

Kommentarer
Postat av: Grannfanskapet PT

HAHAHAHAHA jag älskar din reklamsida xD <3

2009-11-22 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0