Regn och 8 plusgrader?! Snälla de är 15e november inte 15e mars :@ Ge mej snö nu, inge jävla regn :@

Har nyss tagit ett välförtjänt bad, skönt efter att ha jobbat natt igen, två nätter i rad dessutom. Resten av kvällen går åt till att lyssna på musik o mysa framför tvn.

Idag har jag mest tagit det lugnt, man orkar inte med annat när man jobbat natt o kommer hem runt fyra snåret :P Har tagit en promenad med papi o vart en sväng till farmor o farfar. Sen kolla jag på OTH o Gossip Girl. Veckan blir lugn, inte så mkt jobb förns slutet av veckan, torsdag o fredag/lördag natt IGEN! På tisdag ska jag dit typ en timme för att lära mej att stänga. Ska försöka ta tag i o träffa några kära vänner som jag inte sett på länge, om de har tid! Men PT whatta fuck, kvinna vart håller du hus?? Granne, granne va svårt att se! I veckan är ett måste till att ses, ages ago.

Nu är jag tråkig, jag skriver för mej själv o blir bara extra glad av de som verkligen orkar läsa skiten. Nu ska jag fortsätta att lyssna på bra musik o ta tag i bodylotionen o smörja in mej!

Hade great!


Så ska de va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0