Ny vecka - tiden går alldeles för fort!

Helgen har vart bra. I fredags jobbade jag först 12-19.30, sen blev de dusch/fix/förferre hos Nyléns med dem, Alnerskan o Idiisen :) Nyléns pappa hade tom gjort mat åt mej så snällt hihi, så jag behövde inte bara leva på en liten subwaymacka hela dan xD Blev utgång på slick, helrolig kväll med mycket dans o stojj :P Lördag blev det en tur på stan med bror för inhandling av farsdagspresent o present åt sis som fyllde 22 igår, GRATTIS i efterskott båda två <3 Jobbade på natten 20.30-03.30. Firande av farsdag o födelsedag på söndan o på kvällen följde jag med o skjutsa brorsan till Arlanda som skulle flyga hem till Kalmar igen.

Gick upp nio idag för att skjutsa iväg pappa till bussen. Ska snart hoppa in i duschen, sen blire stan för möte med nå jobbcoaher, tror kanske inte att jag behöver de så mkt nu när jag ändå har fått  jobb på subway, men åh andra sidan kanske bra eftersom man inte jobbar varje dag. Efter det ska jag träffa Nyléns som kommer till mej, skönt att de kan ta sig ut i "buschen" ibland de också så jag inte alltid behöver åka till stan till dem xD

Hade så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0