Happy November - Happy MEEEE

Yes finally, icke utan money more.. Fick hem en avi idag med pengar från af, yesyes!! Ska till banken imööra o se om jag kan sätta in de direkt elr om de cpar o säger att de inte går för de är en annan bank elr nå, men de löser sig :) Så nu kan jag ÄNTLIGEN få beställa en klänning från Nelly som jag vill ha, men frågan är bara vilken av alla nio, svårt val, ett stort I-lands problem mohahah..

Jobbat idag 11.30-18.30, ont i fötter o rygg, måste fixa nå vettiga skor, elr helst tofflor hihi.. Jobb samma tid onsdag också, men härligt man drar jue in cash iaf :) Så är de faktiskt roligt också att träffa lite folk :)

Efter jobbet blev de middag som papi fixat, makaroner o korv, haha, gamla vanan på måndagar ;) Blev lite tv o en prommis med grannfanskapet. (Klaga på henne om ni inte gillar att jag bloggar, hennes förtjänst som jag började blogga igen) xD

Har tagit mej ett härligt fotbad o masserat de äckliga onda fötterna, ett under att jag våga. Tänkte ta ett bad, men kände att de fick vänta till en annan dag..

Imööra blire city med alnerskan o nylénarna :) De va ett jävla bra tag sen nu jag träffa dem :'(

Hade så jävla great!

Kommentarer
Postat av: Grannfanskapet PT

You make my day ;)

2009-11-02 @ 22:30:56
Postat av: Grannfanskapet PT

You make my day ;)

2009-11-02 @ 22:31:31
Postat av: Julia

ja det var då roligt att träffa dig igen sugarpie.. och det dröjer inte länge tills du får se mitt loveli face igen malin. FRIDAY FRIDAY. OHOO! jag säger bara.. vi MÅSTE ut ;) det blir trevligt värre! :D

2009-11-03 @ 16:48:48
URL: http://juliaenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0