Ge mej snö nu, inte jävla regn!

Haft en trevlig dag idag med Idiisen. Först på morron va jag på möte på af, sen en snabbis hem till mor. Efter det tog jag o Idiisen race-hondan o åkte till Gränby centrum, käkade god lasagne o shoppade lite :) Efter det blev det arlanda för att hämta bror vilket var syftet med resan. Hälsade på farmor o farfar lite, sen blev de pancakes o efter det lite träning :)

Imööra blire jobb 12-20, efter det fix/förferre hos Nyléns, mina älsklingstwins ;) Sen utgång på slicken :D Hoppas att Alnerskan, Idiisen o PT också hänkar på!

Ska krypa ner i sängen nu för att orka med morgondagen, kanske lite suduko för att gnugga geniknölarna också haha xD

Hade så bra o sov så gott!


Mina små älsklingar Idiisen, Julia o Isa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0