Första advent o typ en månad kvar på 2009!

Haft en underbar helg om vi bortser från nattjobbet i fredags då, hihi. Stholmo igår med bästaste Idiisen, ja o max 3h blev de sova, jaja självförvållat men man måste jue bjuda till ibland för att få roligt :) Var tvungen att åka tåg med PT för hon o hennes karlakarl skulle dit för en mysnatt på hotell ;) uahh, drygt som fan, tihihihi xD Köpte en röd klänning till julafton, jippie som jag så länge velat ha, så köpte jag en liten svart väska :) Kom hem runt halv nio då vare bara att fixa till sig o förfesta för att sedan dra in till city. Självklart kom man inte in på slick :@ Så blev Hangan, var ganska så mkt folk o jätteskoj va de :) Jag o Idiisen alltid röjj må jag lova ^^

Så idag har man vart lite trött, inte så mkt som jag trodde så de va skönt. Har kikat lite på tv, så kollat på invigningen av bocken med sis, victor, papi o catharina :) Efter de blev de fika hemma hos cath.

Ska kika lite på O.C säsong 1 nu tror jag, en av de bästa serierna som nånsin gjorts ;D Sen i säng i tid så jag kan få min uteblivna skönhetssömn, så jobb imööra 11.30-18.30!

Hade great f...ckers!

Ska spendera sista månaden på 2009, så att jag skapar ännu fler minnen att minnas från året ^^


Kommentarer
Postat av: Grannfanskapet PT

det var riktigt mysigt;) Och det var riktigt drygt o åka tåg med dig också;)

Puss då! <3

2009-11-29 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0