Believe it or not - ibland går faktiskt inte hissen ända upp för mej heller ^^

Nyss vid tvn var jag den blåsta typen. Ja de va fotboll på tv så stod de Bor - Juv, fatta jue att de va juventus som spelade men kunde bara inte komma på de andra laget så:
Jag - Vilka är de som spelar?
Pappa - Borlänge (med hans hånflin)
Jag - Nej, men sluta vilka är de som spelar (började nästan tro på de)
Pappa - Men de är dem
Jag - Nej, de spelar jue inte äns i allsvenskan
Pappa - Nej, men i champions league
Jag - (Kom äntligen på de) Sluta ljug (sen såg jag på texttv)

Självklart va de Bordeaux!

Jaja enda lilla "blonde moments" från mej HAHHA xD Men en trött Malin kan gå på de mesta, så nicht gut!

Jobbat idag 11.30-18.15, ytterligare en kvart som drogs av från mitt schema, hallå han får inte hålla på o göra så, de senaste veckorna har de dragits av timmar hitodit. Han fattar jue inte att han inte får göra så o att man ska få betalt för timmarna på schemat :S

Sen har de barat blivit tvn; Biggest Loser (fan har blivit helt besatt av de), stört att man vill kolla på överviktiga som tävlar om vem som kan gå ner mest i vikt? 

Efter de va de Sthlm/Arlanda, så jävla roligt att kolla på, men bögfavoriten "flygvärdinnan Kennet" va inte med nå idag, tråkigt utan han. Finns de nån härligare människa, fy fan va man skrattar varje avsnitt HAHHA, även pappa kan skratta åt han ibland xD Bästa uttrycket är jue ändå: "När jag ska köpa parfym då kollar jag om de är nån snygg hunk på förpackningen för då vet jag att den luktar gott, som David Beckham till exempel" HAHHA Eller "Man borde kanske ha kaniner som kroppsvisisterare". Så jävla rolig xD Sen efter de blev de Efterlyst, Grey´s spela jag in ;) (Oldisch aja men bra behöver man inte anpassa sig efter nån repris eller se på internet som har en tendens att haka upp sig...

BTW fick min första! lön från Subway idag, hihi, nice med lite cash. Men har INTE fått nått lönebesked, KASST! Men ska hoppa på chefen så de är nog bara ett misstag som han kan rätta till i hope.

Jag längtar till helgen, till lördag specially! Har inte gjort det på ett bra tag nu för har vetat, ja jobba natt igen då, o dubbelnatt flera helger, men i helgen jobbar jag bara fredag natt SKÖÖÖÖNT!! :) Sen på lördag blire en shoppingtur till Sthlmo med Idiisen :) Nice, blir till att handla lite julklappar om man hittar nå o kanske man unnar sig själv nått också ;) Sen på kvällen blire utgång, NICE :D Pepp till tusen må jag lova!! Men jag vet nån som kommer va apatrött på söndag, joo jag! Kommer väl hem runt fyra fredagnatt sen har jag alltid problem att somna, så ska jag upp vid åtta på lördan så förhoppningsvis blire max 3h den natten, o sen full rulle resten av dan/natten, men aja sånt klarar man när man verkligen vill något :D

Ska hoppa ner i sängen nu o läsa "Män som hatar kvinnor", lyssnade på den på ljudbok förut men inte hela så nu har jag äntligen hittat orken till att läsa den, kanske lite drygt att man såg filmen innan men aja it does'nt matter xD

Nattinatt folket!

Älskvärt citat från filmen The Reader; "Du får plundra min håla så ofta du vill! Okej jag kommer med min långbåge" (Nått sånt) HAHHA fy fan tolka som ni vill men min tolkning är jue alltid nånting, ah ni vet!


Kommentarer
Postat av: Grannfanskapet PT

MIn tolknng är exakt densamma HAHAHAHAHAHA.

Hope I won't see You on the train -.- ;) xD Skoja bara pully ;)

Pusssss <3

2009-11-26 @ 15:14:47
Postat av: JULIA

näme HAHAHA. de va inte från the reader, det var ju från 17 again malin XD :D

2009-11-26 @ 22:58:01
URL: http://creatingjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0