4 måander kvar tills systemet ^^

Aj då där kanske de lät lite alkisvarning, men näe jag fyller 20 om precis 4månader, de är stört va fort tiden går. Som jag sa till Ida, förra året vid den här tiden höll man på att stressa ihjäl sig med att få klart alla skolarbeten, men nu ja nu är de väl bara julklappar typ som man måste stressa över? Attans va tiden går..

Nu har Idiisen precis åkt hem, så nu sitter man all alone igen. Har vart på köpis idag med farmor, hon inhandla lite julklappar o jag köpte mej en söt lila top, jag o lila hör kanske inte ihop, har inte använt de sen barnsben, men aja man måste jue våga nå nytt ibland så de blir säkert kanon de ;D

Så har haft Idiisen här, vi har druckit lite te, käkade digestivekex, snackat o kikat lite på tv, alltid myspys :)

Kollade på One three hill, typ säsong ett, rikitgt små dem va då om man jämför med nu ;) Så fick man sig ett skratt:

Jag - Åh jag vill ha Peytons lockar, men då skulle jag nog få afro med mitt korta hår
Idiisen - Vitt afro, haha ;)
Jag - Va? Vad sa du? Fittfrö?
Idiisen
- Ett långt asgarv, näe vitt afro
Jag/Idiisen - HAHAHAHAHA

Ja ibland hör jag skapligt tokigt, HAHA men de är jag i ett nötskal så ;)

Väntar på att papiraul ska komma hem, undra om jag ska göra köttfärssås tro? Blir tvn ikväll, Sthlm/Arlanda o Greys :D

Imorn väntas jobb 11.30-18.30, men känner jag chefen rätt ber han väl mej komma senare eller att jag får sluta tidigare, sånt får jag psyk på :O

Efter det blire myskväll hemma hos Nyléns, med dem o Alnerskan, fixa lite käk, mysa till de rejält med ansiktsmask o myskläder o så, så blire väl en del film också :) Så blir väl att jag sover där ;)

Hade bra!

Åh jag vet inte ska jag beställa en till klänning från Nelly? Jag menar behöver jue en ny till nyår :) Hjälp mej någon! O skorna på Din sko, fan de skulle bli så snyggt!

Kommentarer
Postat av: Grannfanskapet PT

HAHAHAHAHAHA klockrent, FITTFRÖ xD Tur att din blogg piggar upp när vissa ANDRA gör mig förbannad som fan som kräver 250 pix för lurendrejer :@

Juste, kan du inte skriva lite om ditt liv som abbiande kvinna xD VIll ta del av den infon, NOOOOT xD HAHAHA Pöss <3

2009-11-18 @ 17:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0