1 November...

Fan va fort tiden går redan första november. Typ 4,5 månad sen man tog studenten, jag säger då det tiden bara rinner iväg. Hur har jag fått de "arbetslösa" dagarna att gå så fort?? Av att bara göra sysslor som hemmafruar, träffat vänner o festat, shiet de går fort, de dröjer väl inte länge förns man ska in på ålderdomshemmet. Men fy så jag säger, jag är fortfarande ung o livet har bara börjat så inte gå händelserna i förväg, men förundras av vad fort tiden går, fyller fan 20 om 4 månader o 17dagar, jävlar i mej :O:O Systemet here I come, mohahha...

Om man skulle kunna spola tillbaka tiden o föralltid va barn o inte ha några bekymmer? Men såklart de går jue inte. Men dessa snart 20-år har varit helt utomordenligt roliga o de resterande 60? - åren kommer vara lika roliga o händelserika om inte ännu mer fartfyllda, de ska jag se till. Man ska leva livet, always and always. Keep going...

Natten var smått rolig att jobba faktiskt, trodde att de skulle bli en stor plåga, men roligt folk, utklädda, fulla o härliga förgyllde min halloween, på ett bra sätt utan alkohol så levern fick vila denna helg iaf ;) Känner ingen depp över att inte ha vart ut denna härliga helg. Pengar är alltid pengar, den här helgen tjänade jag pengar istället för att slösa dem. Vissa är så jäkla korkat-roliga när de är fulla, dessa människor fick en att skratta om inte synligt så inombords hihi xD Men blev en lång natt kunde inte åka hem förns typ fyra, hem fortfort i race-hondan ;D Vaknade inte förns halv ett idag, hade ställt klockan för hela dan vill man inte sova bort, men de va painpain att ta sig upp. Idag är man trött, sliten o ont i ryggen på grund av jobb, inte som vanligtvis en söndag på grund av "dagen efter".

Mucho på tv ikväll; OTH, Gossip Girl o Playa del sol, elr så en film kanske skulle sitta fint?

Hade så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0