Tssssss

Idag var jag i Uppsala med skolan, min klass sps3 hade annordnat en resa för sam ettorna o tvåorna. Började lite knaggligt med folk som inte kom plus att vi trodde att bussarna aldrig skulle komma, men det löste sig tillslut o blev bra :) Vi hade delat in klasserna i tre grupper så besökte vi tre olika ställen: Uppsala slott, en moské o fredsmuseet :P var inte så himla roligt men det dög iaf :) Så blev det käk på kebabhouse haha xD

Så kom väl hem för ett litet tag sen :) Skönt för bussen åkte igenom skutskär/äby så slapp åka till stan för att sedan ta bussen hem :) Ibland finns det riktigt trevliga busschaffisar ^^

Ska slänga in en tvättmaskin nu o ta mej en uppfriskande dusch :) Imöööraa är jag ledig för slapp ha nå lektioner, så blir till att plugga istället o sola om de blir nån sol annars får jag ta mej till solariet.

Hade så bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0