Sjung om studentens lyckliga dagar....

Fredagen spenderade jag efter en lektion i skolan på stan med isa, julia, julia, julia o karin :) Shoppade ett vitt långt linne med nå eiffeltornet tryck o en mörk "koralrosa" tunika :) Trevligt! På kvällen blev det bastu, pingis o fotboll(inomhus) med Ida, två andra tjejer o kanske 7-8 killar ;) Sällan då Ida det blir så xD Det var så jäkla skoj :) O jag knäppis som egentligen skulle åka hem vid tolv kom inte hem överhuvudtaget xD HAHA!!

Lördan vaknade man något trött tvingade sig upp för att åka o spela match, vann plattmatchen med 5-0 hade kunnat bli fler om vi hade vart mer på hugget o mer fokuserade?? Jag fick in ett mål iaf så något bra gjorde jag trots att jag var så seg av mej xD Kvällen blev i Valbo med Ida med två av hennes klasskompisar o deras killar, fikade o kollade på ESC, Norge vann, gratz! Men inte va han överdrivet bra ;P Men helt klart en av de jag hade hoppats på att vinna o tvåan Island var jue också suverän, vilken röst :) O bara blott ca 19år tror jag, ojoj! Synd om Malena som kom på en 21:a plats, hon förtjänade mycket bättre minst topp tio, men kasnke dags för Sverige att strunta i Eurovision nu? Kommer nog ändå inte lyckas komma etta inte på de närmsta åren iaf, så då tröttnar man att hålla på Sverige. Tänkte att nu kanske Sverige hade en liten chans eftersom vi skickade ett lite annorlunda bidrag än vad vi brukar göra, men nej det blev inge bättre för det :/ Sist Sverige vann var för tio år sedan (1999) med Charlotte Perrelli (Då Nilsson) - Take me to your heaven. Menmen det kanske kommer vad vet jag?? Kom väl hem kring en halv ett tog mej i säng på en gång var så jävla trött.

Imorse vakande man halv tio av att telefon ringde o bara jag hemma så fick dra mej upp o svara, gick sedan o la mej igen o låg väl till ca elva innan jag gick upp o käka frulle. Näe nu lär jag gå o göra mej i ordning o sätta mej o plugga :O

Ikväll blire One tree hill o Gossip Girl om det hinns med ^^

Längtar tills fredag då det blir GRÖNAN med Isa, Julia o deras kompisar Elise, Linn o Kicki :)

Mycket att se fram emot nu o mycket pengar som ska slösas!!
-Fredag 22/5 Gröna Lund
- Lördag 30/5 Balen
- Måndag 8/6 Brännboll + Efterfest Goya
- Tisdag 9/6 Vattenkrig + Barrundan
-Torsdag 11/6 Vasas studenten
- Fredag 12/6 Självaste STUDENTEN!!!

puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, den är supermysig :D men vi måste ju fixa till den oså innan den blir helt perfekt ;)

jaa, jag längtar också till grönan som fan!

2009-05-17 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0