Ny design? Ny blogg? ja tack, men orka fixa ^^

I vanliga fall på tisdagar så slutar jag fem över ett men icke idag, nej för vi var tvungna att gå på nån EU-debatt som representanter ur olika partier hade, fy fan tänkte jag men det var faktiskt ganska intressant, bra o veta grejer eftersom jag inte är så insatt i det xD Det var en från MUF (moderata ungdomspartiet - Hampus i min klass haha xD), en från Kristedemokraterna, en från Folkpartiet (tror att det var från ungdomspartiet), en från Centerpartiet, en från Junilistan, en från Socialdemokraterna, en från Miljöpartiet o en från Ung vänster (en kille som går på vasa tydligen).

Efter det så blev det en tur till farmor o farfar, somnade för var så trött så sen tvingade jag mej hem haha xD Pluggade några tal matte, men oj va jag ligegr efter o det är prov nästa onsdag :O Så gjorde jag lite omelett till mat, nice :) Men började må illa så usch :/ Ska väl fixa lite o så, nog göra nå mer mattetal o sedan blir det dusch o nog tv :)

Hade bra, pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0