Nästan så!

Fem veckor precis kvar imorn till självaste studentdan!!! men inte känns det som det, ååå nej! När för våra "smarta" lärare försöker suga ur musten ur oss totallt o ger oss saker att plugga hela tiden fram tills studentveckan! Fy fan! Men bara att bita ihop trots att det är knivigt nu, men som sagt inge långt alls kvar :) Sedan har vi bara FESTEN KVAR!!!! xD

Hade sovmorgon idag för vi hade ingen filo härligt :) Sedan slutade jag väl vid två tiden så drog hem o hör o häpna jag pluggade faktiskt MATTE ojoj, det är nått som jag aldrig brukar ha tid till att plugga hemma, men nu var det kris har prov på onsdag så dags att sätta fart. Sedan bar det av mot Gävle följde med farmor o farfar o pappa som skulle först till stan för att kolla på skor åt farfar o sedan ica maxi :) Sedan blev det lite mer matte när jag kommit hem, fick lite mat lasagne :) o käkade Ben & Jerrys glass, mums!!!

Har precis duschat, ska nog snart lägga mej o läsa lite :) Imorn blir det kortis dag i skolan som alla fredagar 9.40-12.15, härligt! På kvällen blir det troligtvis grillning o så med emilia, hanna o några andra i hope =) Lördag cruising så lovade Idiisen att följa med henne o kika lite, inte mitt största intresse dock men hon älsakr bilar så vad gör man inte då för att göra henne glad ;)

Hade bra, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0