Måndagmåndag.... PAINPAIN...

Hade körlektion fem över halv nio imorse drygt, skolan som inte börja förns fem i halv tolv, menmen blev lite k-teoriplugg o sedan lunch i skolan med Alner o majgun ;) På religionen kollade vi bara på nån film "Missisippi brinner", på psykologin var inte ens cecil där så blev inge vettigt gjort o på socen kollade vi också bara på på nån film somnade lite halvt för den var så seg, de var nån dokumentärfilm om alkohol o knarkmissbrukare.

Efter skolan åkte jag hem, till affärn med papi o till farmor o farfar en sväng. Läste på lite i teoriboken, sedan blev det en löptur med Sara, blev chockad att hon fråga, men trevligt det :) Ska väl ta tag o göra nå situps o rygglyft nu om ryggen pallar :/ Den har inte mått så jäkla bra den senaste veckan igår trodde jag att jag skulle avlida för det gjorde så jävulskt ont :(

Sedan blir det lite teoriplugg, så har jag lovat pappa att diska, sen blir det säng o kanske att jag tar tag i o börjar läsa nån bra bok :)

Hatahatahata PENGAR!!! Varför måste allt kosta så jävla mycket o varför måste allt komma på samma gång??? Studentfest på Goya men vet inte om jag ahr råd med det, för på fredag ska jag jue till grönan, så blir det massvis med andra utgifter oxå :/

Bara att uthärda tisdag o onsdag den här veckan så är det långhelg sen, HÄRLIGT!!! =D

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0