Kristi himmelfärds dag..

Gårdagens utgång på Goya blev kanon :) Förfest hemma hos Alner med majgun, julia, isa(Mina samgöörls) o Alners kompis Lina :) På Goya var det fart o fläkt träffade en massa härligt folk, så självklart Idiisen <3 Skoj var det faktiskt trots att jag var tveksam innan hur jag skulle göra, men ångrar inte att jag gick ut :) Gick inga bussar hem för oss Skutskär/Äbybor så slagga i stan, fast nattens sömnbrist visar sig idag när jag sovit en massa på dan o känner mej trött o sliten ;) Men va gör man inte då........ ;) hade så jävulskt ont o fötterna när vi gick från Goya, även idag men nu har jag tagit mej ett välförtjänt fotbad så nu känns det lite bättre xD

Ikväll blire lugnt, kasnke att jag kollar på nån film elr nå i min ensamhet o en tidig sängläggning, upp tidigt imööra för då smäller det, då blir det Gröna Lund för hela slanten med julia, isa, deras tre kompisar från Sthlm (Elise, Linn & Kicki) o Ida :) Trevligt värre!!! Får se om jag överlever alla höjder o snurr xD haha

Borde egentligen plugga filosofi som jag inte äns har börjat med o det skulle in igår men orkar inte får försöka skriva ihop nå på tåget mot Sthlmo  imööra^^

Hade bra, puss <3

Kommentarer
Postat av: Julia

svar: hahaha, ja de gjorde du allt ;)

2009-05-21 @ 18:02:51
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: isabelle

jo men faktiskt, riktigt kul var det :D

2009-05-21 @ 18:54:56
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Majgun

Utgången var bäst malp!

2009-05-22 @ 09:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0