Inte långt kvar nu :)

Fredagen på Grönan var helt super!! Jätteroligt, trots regn nästan hela dan, men inget stoppar oss gällande karuseller xD Hihi, kom hem på kvällen vid en halv elva tog mej i säng på en gång typ för var så trött..

Igår hade jag match mot Huge, vann med 3-0 :) På kvällen blev det grillning o filmmys hemma hos Kicki med Malin o Helena :) Var lite hurtiga o gick till Stan från Sätra xD Tog fem över ett bussen hem stötte på Marsan o Marta så fick sällskap :) Marsan följde med hem en sväng så snacka vi lite o så, hann bli ljust innan damen tog sig hem kring en halv fyra xD

Gick upp ca elva idag, käkade frukost o kolla på reprisen på Expedition Robinsson. Nu lär jag ta tag i pluggandet, endast tre saker kvar, men dryga som fan :O HATAAA FILOSOFI!!!!!!

Hade så bra, puss <3

Kommentarer
Postat av: isabelle

ja, men klart jag är kry tills helgen ;) men jag kommer inte till skolan imon och jag är osäker på om jag kommer åka med till uppsala också. beror på hur jag mår imon.

2009-05-24 @ 18:03:30
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: isabelle

hehe, ja precis :P

2009-05-24 @ 21:09:06
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0