Ingen rubrik....

Gårdagskvällen var väl helt okej, åkte in till stan med Ida o Sandra möte Emilia o sedan Nima, Pontus o Ken, drog en sväng till Sätra också men sedan ner på stan igen, jag, emilia o ken blev lämnade av de andra så då fördrev vi tiden lite med att bara gå runt på stan o in på donken en sväng för en cheeseburgare xD Fick åka bil hem iaf så det var skönt kom väl hem vid två tiden så blev det sängen på en gång :P

Idag har jag pluggat lite socialkunskap (prov imööra), va till farmro för hon fyller år idag, GRATTIS!! :) Kollade lite på tv reprisen på grey´s från i onsdags o One tree hill :) Ska försöka plugga lite mer nu, måste läsa på om palestinakonflikten, så jävla tråkigt o svårt :O

Imorn blir det en realtivt skön dag iaf, bara en lektion soc så det betyder PROV :O

puss <3

Mitt val, mitt beslut, ska inte lyssna så mycket på vad andra säger.....

Kommentarer
Postat av: din älskade julia

amajgadd malin. tänk om vi inte ses någonting i skolan imorgon då alltså? tears stream down my face.. böööl! och du får sovmööööra, själv ska jag till skolan halv elva. BÖÖÖÖL.

2009-05-10 @ 23:29:24
URL: http://juliaenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0