Dagen är kommen som man väntat så länge på :) Säger bara KÖRKORT!!!

Se upp på vägarna för här kommer jag!, tog det efterlängtade körkortet idag =D Jag om någon kommer sova gott i natt o inget kan överglänsa dagens leende på mina läppar ;) Hihi.. Så idag blev första gången för körning ensam :P Lite läskigt till en början men sen gick det utav bara farten :) Så skönt! En börda släpptes från mitt bröst, nu är det bara att stå ut med de två grejer jag har kvar i skolan i möööra o sen är det fest för hela slanten xD

Idag hade jag bara en lektion för missade filosofin på morron för då gasade jag upp xD Så gick på stan med julia, julia, isa o linnea o så blev det lite käk på George´s :D

Bal på lördag, yihoo :)

Hade bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0