Åhh vilken härlig helg + att allt är klart så nu är det bara festen kvar ^^

Fredags blev det en tur på stan med sis o her boy, skulle köpa en kuvertväska till balen o det blev det :) Fick den eftersom jag hade vart så duktig att fixa körkortet ;) Tack sis o victor :) Kvällen bestod av grillning, kubbspel o annat :) I Harkskär, herregud va man var ute på vischan då haha xD Skoj var det iaf. Blev till att sova där också så dan efter blev det en lång färd hem. Igår var den efterlängtade balen :) Var jätteskoj fast inte som jag hade trott menmen helt lyckad, god mat o glada personer. Bilder kommer nån annan dag när jag har ork xD Idag har jag firat mamsen på mors dag, solat lite, vart en sväng med Marta o gått en prommis med Marsan :)

Imööra blir det till att gå upp tidigt, ska åka till Säter o gå på nå mentalsjukhusmuseum o film&biografmuseum, hoppas det blir skoj!

Nu ska jag duscha lite o fixa sen tror jag att jag hoppar i säng, något trött efter helgens bravader xD

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0