Värmeeee

I fredags va de jue midsommar efter mycket tvek vad som skulle hända bestämde jag mej för att ta med mej Ida o dra till Nylenarna i Valbo :) Skulle egentligen dragit hem till Mimmi senare men de skulle ut på cheers elr nå så vi stannade kvar. Lekte charader, sjöng singstar, åt god mat en underbar kväll o juste får inte glömma vårt lilla kvällsdopp vid sisådär elva tiden hihi xD Sen kom även Cricko o Sebbe förbi :)

Jag något läskig när jag skar salladen haha xD

Ingen fest utan Julias pussar visst?? ;)

Brudar, brudar, brudar ;)

Pussssss

Party!!!!

Yeeeeeeees

Den här pojken brukar aldrig fastna på bild för han vill aldrig va med men jag fixade det xD

Sebbe så jävla sjukt galen men härlig xD

Märkte att de va sjukt mkt bilder på mej, ojoj, ville allt va i centrum elr? xD

Näe nu räcker det tar alldeles för mkt plats att lägga upp, svårt att sorla ur men detta är urvalet för midsommar ;) Kanske kommer nån badbild sen när julss skickat dem ;)

Igår blev de fika på Georges o bio med Kicki-lick :) Baksmällan, en så jävla bra film, vilken stämning en fullproppad biograf med skrattande o applåderande människor, fan har nog aldrig skrattat så mkt på bio nån gång :) Så jävla värd att gå o se!!! Efter bion hade en viss människa ringt ville ha skjuts till Årsunda. Vek som man är fick jag med mej Kicki så åkte vi med boysen till Strandbaden, Kicki fick köra, fegheten tog över för mej + att jag knappt nådde fram till pedalerna haha xD Kanske var där 20min helt jäkla dött vare där, men trevligt att få umgås lite :) Sedan blev de Maggis, som alltid med dessa boys ;) Korv o stripes satt inte helt fel kring halv tre tiden på natten haha :P Rofylld natt må jag säga :)

Dagen spenderades i solen mestadels, så kom Ida en sväng o även Dolme o hans polare Simon en sväng, trevligttrevligt. Blev en körtur till stan för att hämta broder, härligt å köra bilen man är van vid än den jag fick köra vid tre i natt haha xD

Imööra blir de till o gå upp tidigt ska på stan o utföra lite grejs med Idiisen. Sen blire träning o efter det lite myspys hemma hos Idiiisen.

Näe slutpratat nu!

Hade så bra puss <3

Förresten tror jag är en av de utpekade, vill inte att de ska bli så. Ett snedsteg kanske vi gjorde men de gör väl alla ibland? Hoppas inte att du försvinner kära vän! Lär fixa....


Kommentarer
Postat av: J

självklart är det inte fest utan pussar från mig, hihi! :)

2009-06-22 @ 00:55:16
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: jolle

jag vill va määäh

2009-06-22 @ 19:46:14
URL: http://jollybob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0