Sommmmaaaar o sooool

Nu har studenthysterin hunnit lägga sig tillslut xD ville inte att de skulle ta slut men bara att inse att det varar inte för evigt :/

Nu är man "pank arbetslös" visst vare så Ida?? xD Menmen de får väl gå ändå.

I måndags skrev jag in mej på arbetsförmedlingen gudars. Håller man på o bli vuxen elr?? Jisses!

Idag har jag städat, vart hos sis en sväng fast hon var icke hemma, så har jag träffat Marsan en sväng, lagat mat o vart i stan o fikat med några av mina F.D samgöörls (Alner, Isa o Julia) :) Nicebajs! Så fick jag skjuts hem av Idiisen hihi :)

Får se hur less man kommer bli på att bara gå hemma menmen de visar sig, inte deppa ihop! Sen dessutom va ska man göra på midsommar??? Ingen aning! Blire Öregrund? Hos Nyléns? elr ska jag gå till Mimmi som så snällt bjöd dit mej? :) Har ingen aning, får sova på saken o se hur de blir!

Hade så bra, puss <3 

Kommentarer
Postat av: En helt anonym människa.

Hos nyléns, hos nyléns, hos nyléns!!! wohoooo.

2009-06-17 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0