Det är över nuuuu.......... - men jag kommer ihåg alla dagar med er (Sps3 in my heart)

I torsdags kolla jag på Vasas utspark o parad, sedan bar det av hem till Marta för studentfirande! Blev kvar där sedan o kanske blev lite mkt alkohol för några right adam? xD Satt där o hade de trevligt med Adam o martas brorsa Tomasz :) Sedan vart man överfallen av småbarn 6-9år på studdsmattan också men så kan det gå ;) Sov inte mkt den natten o sedan var de tidig uppgång igår, för då var det självaste STUDENTDAGEN för min del! =)=)=)

Chapagnefrukost åtta på morron i boulongern, fotografering, fika med klassen, tal, stipendieutdelning osv i aulan o sedan det alla väntat på UTSPARKEN!!!! Min klass var näst sist ut så fick vänta men de gick ganska snabbt :P "Just idag är jag stark! Just idag mår jag bra!...."

Blev parad o sedan lite finglid men Alner o Majgun i en vacker cab :) Nice!!! Frös som vette fan efteråt, skakade, fy tur att pappa hade värmt upp bilen till max så jag snabbt tinade upp :) Hem för käk o studentmottagning med vackra presenter o blommor :) Flakavgång var satt på 17.00 så Lisa o hennes pappa hämta mej strax innan det :) Flaket va så jävla roligt, trots regnet o kylan höll vi värmen o humöret uppe :) Stannade på fem ställen för lite ät o drickbart, kvällens första stopp blev hos Karin i Valbo, därefter följde hos Mickis i Strömsbro, hos Sara i Sätra, Peggy även Sätra o hos Isa på Nynäs :)

Krogen blev Goya o Hangloose, Slick kom man tråkigt nog inte in på för att de var 20-års gräns trots studenten! :@ Menmen hade så himla skoj tråkigt dock att man splittrades från klassen, men sånt som händer :/

Efter krogen blev de till att träffa en viss person.. Stannade till på Sibylla vilket de alltid gör xD För att sedan komma i säng o sova ;)

Nää nu ska jag strax sova! Veckan har tärt på en något fruktansvärt men det är de värt, ångrar inte en sekund! Sps3 i mitt hjärta! Kommer sakna klassen vilket jag till en början inte trodde att jag skulle göra, men självklart kom man ihop sig som mest på slutet! <3

puss o sov så gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0