2 år vart har de tagit vägen??

Älskade mormor imorn är det två år sedan, minns det som igår. Jag saknar dej älskade mormor, så lång tid men ändå så kort. 1juli 2007 dagen då allt var frid o fröj, lyckoruset hade inte hunnit lagt sig sista dagen på en underbar festival: Peace and Love, de var alltså två år sedan men jag minns o saknar. Kommer ihåg allting när jag fick ett ledsamt samtal av mor i bilen på väg hem från en underbar livsupplevelse, fy fan! Det är först efteråt som man inser vad man hade o skulle komma att leva utan resten av livet. Men livet går alltid vidare, de måste det göra, man kan inte stanna kvar i det förflutna utan man måste leva i nuet. Du finns o kommer för alltid finnas i mitt hjärta <3

Men Peace då kommer alltid finnas i minnet! Sandra, Irre o Johanna fan va skoj vi hade det! Minns t.ex Johannas mitt eviga sjungande på Mando Diaos "Down in the past were my mother were last!" (stavning aja skit samma) Elr när vi skulle hitta hem till de Sandra kände där vi skulle få duscha o så :P Ojoj va långt de blev till slut för vi inte hittade xD The Ark konserten sista kvällen = Bäst ever! Synd att Jojjis mådde dåligt så hon missa sista dagen/kvällen :/ Äckliga spottlosker på värt tält, USCH! Neverstore, gu vad jag älskade dem! De va glada minnen i korthet!

Känns väl fel att övergå till något mer roligt att skriva om nu, men ibland kan de vara bra att blanda glatt o sorgligt!

Har spenderat många utav soldagarna på brämmen: Onsdags va de brämmen med mor, bror o styvbrorsans barn Jonathan o Jemina, Torsdag va de boulngern med Kicki-Lick, Fredag brämmen men Kicki-Lick o bror, Lördag brämmen med Idiisen, Söndag brämmen med Julia, Niklas o Idiisen o igår med Emelie, bror, Jonathan o Jemina! Mkt sol o bad! I Lördags blev de även utgång med Julia o hennes kompisar Lina o Matilda, va helt okej men lite småtråkigt på slutet o så va de så lite folk så, menmen lyckat ändå :)

Vad händer idag? Ingen stranden iaf, lär ha en "day of" xD Tror jag ska ta mej till biblioteket o låna nå bra böcker, var alldeles för länge sedan jag läste en bok nu, på slutet av gymnasiet orkade jag inte, hade för mkt annat; skolplugg, träning, teoriplugg, körning alltallt på samma gång men nu när allt lagt sig kan man ta sig tid till en bra bok i det härliga sommarvädret! Såg att vi hade några graders varmare väder än typ Mallorca o så, så va ska man utomlands o göra nu när medelhavet kommit hit?? ;)

Ikväll ska jag nog till Nyléns o sova över för imööra ska vi nog dra till brämmen så då ska vi ta deras bil o bara jag som har körkort så ;) Ska prata me dem sen men de blir nog troligtvis att vi ska de :)

Är så lugnt o skönt här hemma nu, mamma, mambo, Jonathan o Jemina har cyklat iväg så nu kan jag hade lite lugn o ro, barn gör en trött ;) Men ack så energigivande de dock är, glada små söta varelser, tänk att man vart en själv en gång i tiden, det kan man inte tro så som jag är idag haha xD

Näee ni dags att borsta tänderna o slänga på mej lite clothes o ta en prommis till bibblo, hade så bra i sommarvärmen o glöm inte att smörja in er ordentligt tänk på kroppen inte bara på att bli brun, de blir man iaf med solkräm + att färgen håller i sig längre + att det skyddar mot cancer!

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0