Tråkigt...

Jaha skulle egentligen glassat på Brämmen idag men icke, näe Kicki va tvungen o jobba o bror hjälper hans polare med hans nya lägenhet o alla andra jobbar elr är gone :O Så är så rastlös nu, hatar att inte ha nå o göra. Låg i solen lite men den går jue i moln typ hela tiden. Ikväll blire iaf grillmys, gott hoppas på en stor fet flintastek haha xD Imööra fest jue, trodde jag hade många som kunde komma men icke antingen jobb, åka bort elr gå på nån annan fest fan va tråkigt :/ Menmen Nyléns kommer iaf o förhoppningsvis Amanda o Ida skulle komma förbi en sväng om hon orka. Så får väl ha skoj med brorsan o hans kompisar iaf men de blire nog :) Tagga for BIG homeparty ^^

Näe nu ska jag dammsuga lite o fixa nå krubb åt mej börjar bli lite smått hungrig :P Sen blire väl solen med en bra bok jag börjat läsa "Innan jag dör" fiii fan va sorglig :P

Tjarrrrrå

Bjussar på en härlig strandbild på mej o Isa när vi spelar strandtennis på Brämmen hihi xD
Dock mörk för där hade solen gått i moln o åskan stod på glänt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0