Ta mej till Tylööö nuuu!!

Nu vill jag dra, nunu!! Behöver lite omväxling håller på att dö av tristess, är så himla rastlös nu! 1vecka lite drygt borde jag väl stå ut, sedan bär de av mot Västkusten med världens bästa Idiiisen <3, Dolme & Simon :) Fan va skoj de ska bli!!! Nice o träffa lite nytt folk också förhoppningsvis, men de blir jue lätt så när "Hjördis & Gullan är på turné" xD Yeeeeeee! Sis nämnde också att de skulle dra till Gröna Lund nå snart så hoppas de drar innan jag åker så jag hinner följa med :)

Fredags va jag med Idiisen i stan en sväng hon skulle köpa gummistövlar haha xD På kvällen blev de Ä-by @ Österlunds ^^ Fick även oväntat besök haha ;)

Igår hade jag så fucking ont i min fot haltade fram, vet icke vad jag gjort antagligen kanske nån inflammation elr uttänjt ledband men tro det elr ej efter två ibumetin så gick de att gå trots smärtan. Var duktig o tvättade Hondan, känner mej stolt ;) På kvällen blev de Valbo hos Sabina med henne, Emelie o deras kompis Tessan :) Blev kubbspelande o jag o Emelie utklassade stackarna 3-0 hihi xD Spelade även lite spel "Galenpanna" o "Geni" barnspel o old spel haha men de va skoj ;) Efter det åkte jag till stan skulle till Ida som va på Old Saints, men alla va tvungen att dra ut därifrån för nån smartskalle hade sprutat tårgas elr liknande så de stank i hela lokalen så polis, brandkår o ambulans kom dit vet ej hur allvarligt de va! Åkte väl hem nångång efter två o skjutsade även hem Ida till Ä-by så jag var väl inte hemma förns tjugo-kvart i tre nånting sedan blev de sängen på en gång.

Vaknade vid tio-tiden idag drog mej upp vid elva, käkade frukost o kolla på nån bra film med Reese Witherspoon men hon va liten då, den va från 91 tror jag "Gubben i månen", så sorglig. Får se vad som händer today. Vill bli bra i foten så jag kan ta mej ut på en löptur de behövs verkligen!

Fan nu blev de långt! Hade bra!

Tjarråå <3

Idiiisen i Tylösand blire fart o fläkt!!! xD

De blir röjj må jag säga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0