Söndrig söndag!

Igår blev de först bad på förmiddan med Malin o Elle :) Senare drog jag en sväng till testebo för vi skulle ha lagfest men stannade inte så länge kanske en halv timme för sedan skulle folket dra hem o fixa sig efter brännbollen så drog hem slängde i mej en grillad korv o drog sedan till Järvsta för födelsedagsfest hos Hannah :) Men var nyktert för min del så drog till stan o slog mej samman med Ida, hennes brorsa o två till :) Blev en 3h cadillac bilfärd runt stan, idiisen var så jäkla glad för att hon fick köra drömbilen ^^ Dock fel årsmodell men hon var glad ändå hihi xD Kom inte hem förns kanske kvart i fyra i natt, de va en annorlunda men skojig kväll :)

Gick upp elva i morse, så hämta Ida mej så drog vi o handla lite nödvändigheter till Tylö :) De börjar dra ihop sig nu, tisdag natt bär det av mot västkusten :D Ska bli så skönt! Det är de enda som existerar nu, blir mkt tjat om de men de är för att jag längtar så jävligt!

Håller på o tvättar lite kläder o så, ska bränna några skivor nu till stereon vi ska ha med oss ^^ Så blire väl till att börja plocka fram kläder o så o packa :)

Tjarrå

Tror de va samma årmodell som bilden men en blågrön snyggare bil ^^

Kommentarer
Postat av: julia

du måååste berätta allt sen, allt allt allt. medan du är och partajar är jag fast på scandic. lifes though.. hah!

2009-07-19 @ 20:33:37
URL: http://juliaenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0