Söndag men vad gör det för mej är de jue helg varje dag xD

Super kväll igår. Folket började komma runt sju tiden hem till oss. De va jag, Amanda, bror, Johan, Henke, Andreas T, Andreas A, Mikaela så kom även Marsan, Idiisen o sis förbi en sväng :) Blev ölspel, musik o kubbspel. Vinnande laget var såklart mitt lag beståendes av jag, Johan, Henke o Mikaela ^^ Vann två av tre möjliga åhh jädra va bra jag var ^^ Sedan bar de av in till stan Johan var chaufför så glada åkte vi in möte upp Henke, Malín o Ante A. Vi va lite oroliga att jag o Amanda inte skulle komma in på heartan/sun eftersom de är 23 på lördagar men vakten va lite klen så vi fick komma in ;) Mkt folk o så jävla skoj! Så uppträdde även coverbandet "Ebba Gold" som spelar/sjunger Ebba Grön, Thåström o Imperiet låtar. men säger bara deras trapp är inget att leka med vem ramla om inte jag då, pinsamt kom folk "hur gick de?" Men jag reste mej ganska snabbt o knata därifrån haha xD Låter som en kväll då allt stämde o var askalas ;)

Idag har jag gjort mest ingenting plockade undan burkar o så från igår annars så inge vettigt. Väntar på att papi ska komma hem så vi kan åka o köpa tacogrejs är nå hemskt sugen på de ;)

Bjussar på några pics från igår ;)

Amanda o jag <3

Jag o Idiisen <3

Kubbvinnarna(Säger bara en sak de är kvinnorna som gör jobbet, de bevisade vi eftersom vi var 50/50)

Förlorarna ^^

Idiisen va så glad trots att hon inte va me, men stackarna var slut efter att ha tävlat agility i tre dar :P

Broder fick nå fnatt o tog av sig tröjan, sällan xD

jag var så vacker med mina sockor i ballerinaskorna ;)

Jag o Johan fick plocka ihop eftersom vårt lag förlorade sista matchen trots att vi vann två o de andra en :O:P

Boys, boys, boys ;)

Amanda (vacker min), jag o Ante T :)

De här går inte, nu räcker de ;) hade bra!
Tjarrå <3


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vad skönt att du inte är arg längre. Jag förstår att du blev besviken på mig. Förlåt! Jag ska bättra mig.

2009-07-06 @ 11:05:43
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0