Sol-regn-åska-sol

Idag har jag vart på köpis med farmor :) Blev inge shopping för min del bara för farmor xD Elr jo några doftljus fast dock inte jag som betala dem haha xD Så blev jag bjuden på smarrigt fika o mat på IKEA "Kotlettrad med bea o rautolleu"(vet ej hur de stavas haha) Så jäkla gott xD Strax kommer Idiisen hit så sen blire väl Allsång på Skansen o nån movie :)

Fy fan för rottweilers, alltså hundrasen. Fick höra att farfars svägerska o deras hund blivit överfallna av en jävla rottweiler helt oprovocerad. Bara så där, alltså hur tänker ägarn när de har hunden lös på en camping dessutom?? O efter att bara ha haft hundjäveln i ett halv år?? Avrätta hundjäveln!! Men man kan säga att de hade tur i oturen hon klarade sig undan bra med några bitsår i handen, men Dino hunden bitsår så går nu på tabletter o har nå dreneringsrör i stackarshundkroppen :/ Men de blir väl bättre. En stor rottweiler mot en liten tax :@ Uschusch!


En stor jävla äckel-rottweiler(sorry säger så i sammanhanget)

Mot en söt-liten tax

1vecka kvar håll ut! :D:D

tjarrå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0