So hot ^^

Yes Tylösand here we come! Okej inte riktigt än men very soon den 22-27juli :) Skulle egntligen köra bil dit men efter strul har vi bestämt oss för buss, uah buss i 8-10h menmen vad gör man inte då ;) De kommer va så jävla skoj. Hjördis o Gullan på turné xD Längtar som fan!! Fina stränder, party o allt vad man kan önska sig. vem behöver utomlands när man har Tylösand o (nästan) medelhavsvärme haha? ;)

Idag har jag vart på arbetsförmedlingen på nå möte bläää palla. Efter det blev de en sväng till farmor o farfar, sen hem för lite stekfotboll med bror, sedan stan btw köpte ett par snygga skjorts på rean de hade jag gott råd med haha xD Sen skulle jag boka camping i Tylö men kunde inte boka för tält så får hoppas att de finns plats ändå ;)

Ska snart dra ut o vattna blommorna som jag lovat min far. Efter det blire väl tv-chill :P Brämmen imööra med Kicki-Lick o broder? Jaa så blire nog :) Kanske grillmys på kvällen med familyn + farmor o farfar. På lördag blire party för hela slanten, får se hur detta ska gå, men jag o broder håller i trådarna så de ska nog gå bra xD

Näää nu kallar vattningen :P Hade så bra!

puss <3


Tylösands största strand ca 7km lång om jag inte missminner mej + Hotel Tylösand som Per Gessle äger xD
"Flyter upp på land ner i Tylösand..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0