No title...

Igår blev de tältuppsättning för att bestämma vilket tält vi ska ta till Tylösand. Sedan på kvällen drog jag o världens bästa Idiisen in på Sommarkväll :) härligt att de va Martin Stenmarck istället för Markoolio, tusen gånger bättre o snyggare hihi ;) en sådan kar skulle man ha ;) Blev en nice kväll iaf :)

Idag blev de till att gå upp halv tio. Hämtade Nylens o Alnerskan vid halv elva så drog vi till Brämmen :) men icke hann vi va där länge förns åskan o mörkret tog över, men hann med ett dopp i plurret iaf o lite strandtennis :) Sen drog vi hem till mej en sväng. Nu sitter jag bara o segar sen ska jag ut o springa får se hur foten håller nudå, men den har inte gjort ont på tre dar nu så de ska nog gå bra xD Så lär jag väl börja tvätta o fundera på vad som skall tas med till Tylööö :) Kanske blir bio ikväll också Harry Potter, men de visar sig haha xD

Nu är jag så less, skönt att det är Tylö very soon, så jäkla skönt att komma bort o göra nå annat för en stund o bara vara ;) HA SÅ JÄVLA SKOJ HELT ENKELT! Inte ha nån press elr bestämmelse över sig. Slippa tänka för mkt...

Nu vart de deppigt men känner mej allt oftare sur, trött o grinig. Ge mää lite glädje xD

Tjarrå

Kommentarer
Postat av: Julia

Killar som martin stenmark finns nog inte på denna planet i alla fall :P

2009-07-18 @ 03:08:45
URL: http://juliaalner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0