Will you remember me?

Var på en prommis med papi tidigare, härligt blev lite rosenröd om kinderna hihi :) Började snacka då om sommarjobb o allt va man kan hitta på efter studenten. Så tänkte eller har tänkt länge på Norge, att försöka hitta nå periodjobb där kanske två-tre månader för att tjäna lite cash, men låter som dem skickar hem massor emd svenskar därifrån nu för det är jue ekonomikris i världen nu. Men hoppas att man kan hitta något, men vill inte dra dit själv, skulle kännas så tomt o ensamt, menar tänk om man bara jobabr med äldre de vill man väl inte umgås med på fritiden? Så först o främst lär jag hitta någon polare som också vill dit :) Sen börja kolla runt efter vad det finns. Hade först tanken på att dra efter sommaren men eftersom det ser tomt ut för mej att få sommarjobb på stora, så finns det inte så många fler sommarjobb heller, så då började jag fundera på att kanske dra dit redan i sommar. Villvill! Det skulle vara en bra erfarenhet o roligare än att bara jobba i Sverige. Men en sak till det är jue så dyrt att leva o så där, men det får man räkna med xD

Har nyss skrivit klart nå religions skit om jehovas vittnen, känns skönt att ha fixat det iaf :P Nu återstår bara annat skit! Men inte klaga, det är lika för alla o man klarar sig alltid :) Se positivt nu seså!

I helgen blir det hagacupen i Andersberg :) Nicenice, kommer få spela mycket i hope :) Men har mina åsikter.... SUCK!

Ska ta tag i kragen min o göra lite sit-ups o rygglyft mohaha xD Sen behövs en varm härlig dusch! Singin in the shower all alone ;)

pusstjarråå <3

Gone forever or just right now?

Spela ett akord på gitarren o jag smälter ^^
Spela "Bed of roses" o jag är din <3


"I wanna lay you down on a bed of roses"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0