Ska du ha en sockerbit så att du blir lite söt? *asg*

Idag har man vart ledig, härligt :) Va duktig o gick upp typ kvart över nio, käkade frukost, läste tidningen o kolla på tv. Sedan gjorde jag mej klar för att dra till frissan, så nu är man nyklippt hätligt! Efter det drog jag inte till stan för att plugga teori, men det var smockat på ansans så gick ner på stan en timme sen satt jag med teorin från ca 13-14.20. Åkte sedan hem, skulle bli plugg men läste bara lite om vad man ska äta för att må bra o så typ (pa:t), hann även med att läsa lite k-teori också. Sen kom pappa hem då blev det lite övningskörning så jag körde runt lite i stan o så :)

Sen försökte jag skriva lite på mitt tal som jag ska ha om "hur man överlever på en öde ö", men blev bara en två meningar skrivna pallade inte mer får fixa det imorn :) 

Har nyss badat fotbad, käkat ananas & vindruvor o kollat på 90210 =)

Tänkte beställa lite kläder från h&m nu, jihooo :) (struntar i ekonomin, här behövs det handlas xD) Sen så tänkte jag försöka läsa min bok, har inte orkat den senaste tiden så ska försöka göra det ikväll innan jag sussar xD

pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0