Min vilja, min envishet, min bragd - kränkning förbjuden!

Duktig! Har nyss tagit en härlig dusch, innan det blev det en 1h lång promenad med Sandra, mycket att prata om ;) Ska smörja in kroppen med lite härlig lotion så ska pappa få förhöra mej sen på psykologin, har prov imorn om fobier, neuros, ångest o sånt! Måste få bra på det! Sen blir det till att sova troir jag kanske att jag atr mej tid till att läsa "Anne Franks dagbok", har inte haft orken på länge att läsa den har vart så trött på kvällarna, så idag lär jag orka igenom några sidor iaf för den är jue så bra :) Lite inside information om boken för er som inte vet; Anne Frank var en flicka som levde under andra världskriget som gömd, under sin vistelse på gömstället skrev hon en dagbok som senare efter hennes död publicerades efter hennes önskan, sen så såldes boken i mångexemplar :) Det är nog lite ändrande i boken fast i det stora hela så tror jag den är ganska lika skriven som originalet!

Imorn börjar jag inte förrns 9.40, men tänkte vara duktig o dra in till en halv nio för att sätta mej på ansans o träna lite körkortsteori så hoppas verkligen att nån dator är ledig, men det tror jag nog inte ska vara nå problem ;)

Imorn är det fredag igen! =D

Vart tar tiden vägen?

Pöss <3

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: haha, du känner oss för väl malin ;)

2009-02-06 @ 16:41:22
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA MINST sagt du :S XD jag avlider av nervositet :O

2009-02-06 @ 23:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0