It hurts!

Lördagskvällen på hangan blev inte helt lyckad. Först förfestade jag, sandra o jennie hemma hos jennie, trevligttrevligt, inte altför sällan man ser den sidan av sandra ;) Efter det begav vi oss till hangloose vid typ halv tolv, dåligt med folk men tänkte ahh det brukar jue komma mer vid tolv halv ett. MEN?! Kom inge mycket folk alls, så blev inte så skoj som man brukar ha :/ Träffade på Ida, Emilia å några där också :) Jag o Ida dansade loss lite på schlagergolvet så det var väl typ det enda roliga den kvällen. Efter det blev det jobbiga/dryga mobilsamtal, mest till Sandra, o uppslutningen var inte den bästa :/ Men det löste sig iaf fast inte på rätt sätt :/

Igår firade vi brorsan som fyller 24 idag, men han åkte hem till kalmar igår så då firade vi han då :) Tog en prommis med sandra en sväng o lekte med mammas mans barnbarn :)

Idag har jag åkt pulka med ungarna (Jonathan&Jemina), blev en liten snabbis för ingen var särskilt pepp! :P Så lekte vi lite i snön innan vi begav oss in för att sedan få lite mat i oss ;) Sedan var dets vårt att lämna de små liven för att jag åkte hem till pappa, så komemr deras mamma o pappa o hämtar dem ikväll :/ Hopaps på att få träffa dem snart igen! :) Ska snart åka på träning, lär ta en buss som går en halv timme tidigare än vanligt bara för att vi ska springa innan träningen, humpp jobbigt xD

HÄRLIGT MED LOV! =)

pusselipuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0