In the arms of an Angel

Gick inge vidare med cupen igår, menmen det var en enorm kämpaglöd i laget, härligt o se tjejer, vi kan var nöjda en då, tänk på divisionsskillnaderna o våra skador so så :) Härligt, vi hade nästan Valbo men dem hade turen på deras sida o vann bara med ett mål :O Osis :/ Ida kom en sväng på kvällen hon ville att jag skulle med på krogen men för en gångsskull kunde jag säga nej ;) Kroppen sa ifrån efter alla matcher :P Så hon stannade en timme sen drog hon då satt jag mej o kolla på "Lejonkungen 2 - Simbas skatt" hihi, älskar Lejonkungen xD Höll på att somna så gick o la mej vid elva så hann inte kolla klart på filmen, men den har man jue sett många ggr så.

Så idag har man något ont i ryggen o träningsvärk hihi menmen så kan det gå xD

Gick upp vid halv tio käkade frukost o fastnade framför "Jurassic Park", hiihi en gammal klassiker :) Sen har jag pluggat lite matte, känner mej stolt, men vad gör man inte då för att få extra vg-poäng?

Nu tänkte jag renskriva lite frågor som vi ska ha till våran lektion som jag, majgun, alner o idiisen ska hålla på socen ^^

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0