I'm tired of that - keep it!

Igår blev det lite filmmys med Birrebaum, kollade på "Mamma mia" & "Grease", hihi musikalkväll ^^ Blev lite trött på slutet så höll på att somna när vi kolla på "Grease" ^^

Imorse gick jag upp typ 10.30, käkade frukost o kolla på tv det var filmen "Beemovie" på tv så fastnade vid den :) Sedan började jag städa lite o rensa ur garderoben o lite annat :P Så duktig idag igen ;) Men va gör man inte då, man vill jue inte att det ska se ut som ett bombnedslag i huset xD

Har nyss kollat på 90210 :) Ska strax dra igång att plugga, urk, känenr verkligen inte för det nu, har kommit in i den "lata" perioden igen nu ;) Men måste väl göra lite internationella realitioner iaf, ska skriva om Elfenbenskusten om dess diktatur o så typ :P Sen får vi se om jag pallar psykologi o filosofi, men troligtvis inte. Lite senare ska jag ta mej ron att ta ett bad, men koppla av helt funkar väl inte måste plugga lite körkortsteori.

Ladda för en ny snabb, intensiv, dryg vecka! Behöver göra nått annorlunda nu, komma bort ett tag vad som helst som förändrar min vardag lite...

pöss <3

"Sköt om dina vänner som du sköter om din blomma, annars faller de ner och vissnar"
"Vissa saker orkar man inte förmedla, så det håller man inom sig"
Spåren sitter kvar, ska de nånsin släppa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0