"I hate mondays"

Körlektion imorse de gick bra :) Känns som det inte är långt kvar nu, men teorin däremot huaa måste knodda på med det ;) Efter körningen blev det till att knodda lite teori på ansans datorer, tog mej sedan till skolan för att käka, Majgun var så himla söt att hon kom o käka med mej :) Började 11.25 idag, religion - vi hade eget arbete så blev inte så mycket gjort mer än att jag läste om Jehovas vittnen som jag Majgun, Alner o J-Nylen ska redovisa om. Sen var det psykologi, alltså tråkigt säger jag bara, visst egentligen tycker jag att det är jätte intressant men lektionerna, usch alltid samma visa :O Sen hade vi soc (socialkunskap), några tjejer höll i en lektion om ätstörningar, fick se nån äcklig film om nån anorektiker o så kom skolsyster o snacka, var väl ganska soft, men film - jag blir alltid så trött! xD

Har nyss kommit hem, skönt slapp gå från bussen iaf för pappa åkte hem från jobbet i samma veva så :)

Är hungrig!!! Ska väl se om papi behöver lite hjälp med maten :) Ikväll blir det träning så hinner bara vara hemma i knappt 1,5h menmen :)

En hel vecka framför mej :O Men snart är det fredag igen så bara att se positivt på det hela xD
Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0