Helgen över igen!

Igår det blev det först lite surprise grattis för Sandra hemma hos henne sedan bar det av hem till Nima för fest :) Blev ganska mycket folk o skoj var det ;) Sen blev det att jag, Ida o Emilia sov hos Robin, blää fick sova på golvet, elr sova kunde man inte för alla "ljud", host* Så nu är man något stel i nacken haha xD Träffade Majgun på sätrabussen hihi trevligttrevligt :)  Kom hem typ halv tolv så tog mej en tupplur i kanske två timmar innan det var dags för lite mat, mums bea-sås som jag hade tjatat om tidigare xD

Så har nyss kommit hem till pappa, blir till att ta sig en lång skön dusch, sen så blir det nog mest lite slappt framför tvn, kanske att jag tar orken till att kolla på nån bra film :) Plugget får bli uppskjutet tills imorn! Studiedag, yihooo, ska även klippa mej då :) Sen tänkte jag vara lite duktig o ta mej in till ansans för att plugga lite körkortsteori på deras datorer.

Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0