Finally - sports holiday ^^

Yes, skönt lovet börjar i princip redan idag för mej :) Har inga lektioner imorn; filosofin var det några som skulle ha seminarie på o samhällen fick vi jobba hemma med det vi gör om terrorism :) Så härligt det avr på tiden nu för ett lov! Har mycket plugg över lovet, vilket är helt jävla stört att lärarna är så crazy!! Får hoppas att jag inte behöver plugga arslet av mej, ska fan ha mina lediga dagar! Så är det pluggandet får komma i andra hand :P Okej kasnke inte riktigt då, men lov är till för att INTE PLUGGA! Men den enda som verkar fatta det av mina lärare är Määts, han sa typ innan jul: "Lov är till för att vara lediga, så därför ger jag inte er något över lovet", varför kan inte alla andra lärare ta efter han?! Ajaa slu på klageriet!

Har pluggat lite filosofi nyss, lär skriva klart det, ska vara inskickat imorn. Sen blir det till att laga pancakes till mej o pappa :) Mums!

Imorn ska jag vara duktig o gå upp tidigt o dra mej till stan för att plugga k-teori, sen efter det blir det en tur på gymmet med Nyléns :) Skönt ska komma igång med att gymma nu för att bygga upp lite muskler förutom de jag har byggt upp lite på grund av fotbollen ;) Sen på kvällen kommer bror hem från Kalmar var ett tag sen man träffa han nu o kanske att han tar emd sig sin brud, som jag aldrig träffat, intressant! ^^ Snackade att jag kanske skulle åka till Nyléns på kvällen o myspysa lite :) Så får väl se, kanske att jag förljer emd pappa o hämtar broder på Arlanda också, så får se hur sent det är :)

pöss <3

Me and my brothaa, för ca ett år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0