:)

Igår var jag till Nyléns i Valbo, så då gick vi först till tempo o köpte lite onyttigt men jag var duktig o tog bara ett enstaka chips ;) Jag blir bara konstigare o konstigare; jag tycker inte om beställpizza längre, jag tycker inte om hamburgare och jag tycker inte om chicken-nuggets - det som alla tycker om! O nu nu har jag blivit att jag inte tycker om chips så mycket mer heller, jag tycker liksom inte att det smakar nå speciellt, bara att det smakar sliskigt fett liksom, fast okej inte all chips då, men typ sourcream and union som ajg älskade förut, menmen man växer väl ifrån det :) Vi kollade iaf på Twilight det var väl på tiden jag ahde inte sett den förut, den var jättebra iaf :) Men trodde att den skulle vara lite mer annorlunda o så hade jag hoppats på fler romantiska scener, haha iz&julzz ni fattar, ni vet juue hur jag vara haha xD

Idag gick jag upp nio, pigg som en nötkärna faktiskt skönt att jag kan känna så för en gångs skull det var länge sen nu det ;) Käkade frukost o sen framåt tio kom Mambos son Jörgen, hans fr Johanna o deras barn Jonathan o Jemina :) Sedan drog Jörgen o Johanna så nu ska vi passa ungarna tills på måndag :) Var ensam med dem ca en timme o redan då började man bli trött haha, men ungar vilka mysiga varelser :) O dessa de är guds bästa barn, hur lugna o snälla som helst. Har nyss skrivit klart mitt filosofiarbete, så ska dra hem till mamma igen nu o kanske att jag får mat i magen o sen blir det en tur i pulkabacken med kidsen =)

Ikväll blire förhoppningsvis Hangan med Marsan, Jennie & Ida :)

pöss <3


Kommentarer
Postat av: julia

I know what you mean ;) hahaha ! och btw, min kompis lollo gillar inte heller chips, kanske är isa och jag som är lite onormala eftersom vi har en sån stor kärlek till chips xD haha. ha en bra kvälllllllllll!:)

2009-02-21 @ 18:24:06
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha, som sagt, du får komma hem till oss och kolla på twilight när vi fått dvdn då det finns en massa bortklippta kysscener i den ;) hehe

2009-02-22 @ 20:16:07
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0