"Det sätter sina spår, det blir bara djupare & djupare"

Idag har jag vart hos sis, behövde egentligen plugga men det blev inte mycket gjort ;) Alltså palla o plugga på lovet! Vi tog en liten prommis, gick o handla, käkade, så spelade jag lite guitar hero hihi xD Ska åka på träning om ett tag, sen blir det till att fixa lite inför imorn ska nämligen till Kungsberget då! Jippie =) Orolig för hur knaglig jag kommer va, har inte åkt på ca 2år haha xD Men det går nog bra ^^ Så blir där hela dan imorn :)

Så på torsdag ska jag nog åka pulka med ida :) Men måste nog hinna med att plugga också, för i helgen hinner jag inte, ska till Sundsvall till kussen o hennes familj :) Var ett tag sen man träffa dem nu.

pusselipuss <3

"You're always in my thoughts"

Kommentarer
Postat av: majgun

Min favvo mallis:D

2009-02-25 @ 09:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0