Dagens blondin - vilken miss xD

Jag skulle skicka ett litet arbete om jehovas till J-Nylen för en liten stund sedan. Såg filnamnet "dokument" så tänkte ja men det är det för så döpte jag filen till, så skickat o klart tänkte jag. Efter ett tag får man tillbaks:

Julia - Gjorde ett quiz om hur kall man var o så här såg mitt resultat ut:

Du är värmen, kärleken och tryggheten själv! Värd att älskas! Du bryr dej om andra människor och har en positiv inställning! Kort sagt.... DU ÄR HELT UNDERBAR!!!!!!
Jag - Jaha jag gjorde också ett sånt quiz förut o fick precis samma svar :)
Julia -  Men alltså det stod så i dokumentet du skickade :P
Jag - oj då måste jag ha sparat det, gjorde det för jättelänge sen :P

Där fick hon allt sig ett roligt skratt xD Givetvis var det sparat i en annan mapp det jag egentligen skulle skicka, tänk om det var något jätteprivat som jag hade råkat skicka, så får kolla noggranare nästa gång jag ska skicka något haha xD

Nu blir det till att smörja in kroppen, blåsa håret o sova. Börjar inte skolan förns tjugo i tio imorn, men ska dra mej in till vid halv nio endå för att plugga k-teori på ansans hihi, duktig man är!

Förresten GRATTIS än en gång MAJGUN för KÖRKORTET! Nu får man passa sig på vägarna ;) Hihi


Kommentarer
Postat av: julia

svar: hahahhaa, ja du malin där fick jag mig allt ett skratt måste jag säga ;) och du.. ändrade rubriken, "dagens blondin?" , du menar väl "årets blondin"? ;)

2009-02-12 @ 22:11:04
URL: http://juliaenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0