Cool, calm and collected

Härligt har vart ledig idag (i princip), egentlige var det obligatorisk närvaro på högskolan idag för information om deras kurser, men nästan ingen från klassen skulle gå o så är det inget där som lockar mej så stannade hemma för att göra andra nödvändigare saker ;) Har kolalt lite på tv, pluggat lite matte o k-teori, strykt kläder, diskat o fixat lite :) Duktiga jag! xD Skulle egentligen ahft körlektion 13.20 men Johan min körlärare var sjuk så fick boka om lektionen så den är inte förns 2mars, menmen då hinner jag få mer mängdträning hemma, snart så i hope, körkortet kanske inom räckhåll xD Det tar sin tid men hellre det än att stressa fram det så kanske man bara misslyckas.

Tänkte ta mej en prommis snart tror jag, sen måste jag plugga filosofi - usch! Träning ikväll :)

pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0