Jag hoppas på en vit jul, det ser lovande ut :D YEY!

Hallå i snön. Tänkte skriva ett litet inlägg sen tar jag jullov ett litet tag, lovar att de kommer nått innan nyår. Torsdagens utgång på Slick var helt obeskrivligt suverän! Vi förferrade hemma hos Alnerskan, med Twilights o Jojjis ;D Stämpla på Slick runt tio tiden för visste att de skulle bli mkt folk, så drog vi en sväng till Interpool. Melody Club började spela typ halv tolv tolv, mkt folk vare. Jag o Jojjis stod typ längst fram o trängdes, hoppas, skrek o sjöng, vilken stämning de va :) Men läskigt en tjej svimma precis bredvid oss, plus att folket bakom fortsatte att trycka på när hon låg på golvet :@ Ingen respekt alls. Träffade på en del folk man kände. Blev händelsernas afton inte nog med tjejen som svimma så kom två ambulanskillar in med en bår o sen ramla en kille med huvudet före i trappen, men tror han klara sig hyfsat.

Fredan var de nattjobb igen, rolig kväll faktiskt med härliga typer HAHHA xD Lördan blev först fika hos mutti för min moster o morbror var där, sen kvällen spenderades hemma hos Ken, med PT, Pontus o Micke, blev lite twister spelande hihi. Så en sväng till donken för nattkäk o Pontus lyckades köra in i en snödriva så vi andra fick trycka på så han skulle komma loss ;P Även jag höll på att dratta av vägen sen när jag skulle hem, läskigt mkt snö o fick inge fäste alls :S

Idag har jag vart en sväng på stan med bror o Johan :) Sen blev de till att skotta snö, puuuh..

Ska hem till Idiisen om ett tag för julklappsbyte, glögg o sunes jul ;D

Hade great!


Back to school ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0