Trist, vart har sommarn tagit vägen??

Redan första augusti shitshit! Vart har sommarm tagit vägen?? Tiden bara springer förbi, de är nu jag börjar undra vad jag gjort i sommar som gjort så att det gått så fort? :O Jo Tylösand då givetvis men tiden innan de har de inte hänt mkt, de va väl varmt i ca 2veckor i typ början på sommarn då blev de en del sol o bad, men efter det känns det som man mest legat hemma o ruttnat bort! Snart är hösten här o med det kommer jag bara bli mer och mer rastlös. Kommer kännas konstigt när andra börjar skolan men icke jag själv! För mej är det arbetsförmedlingen som hägrar men hur ska man kunna hitta ett jobb i denna lågkonjunktur?? Finns inga vettiga o söka heller men det är de af vill, men hur går de ihop när man måste ha rätt utbildning elr så för jobben som finns att söka? Aja för den här månaden har jag nog ett vettigt "alibi" för att kunna försvara mej varför jag inte sökt nå jobb, men sen resten av tiden då? menmen får hopaps att de dyker upp nått man kan söka.

Igår kom Idiisen hit så fixa vi lite krubb: Vegetariska vårrullar, nudlar o wokade grönsaker i thai sweetchilisås, mumma ^^ Så kolla vi lite på "Bröllop & Jäkelskap" som gick på tv :) Sen blev de Sällskapsresan 2 hihi :)

Idag vaknade jag först vid nio men gick inte upp förns närmre tio :) Kollade lite på tv o nu så hamnade jag här. Ska fixa i ordning mej så ska jag till mamma o vattna blommorna för dem är ute o roar sig i Tallinn dem ;)

Hade gött, tjarrråå!

Klara sig en helg utan bankomatkort o körkort hur ska detta gå?
Hur många sketna ställen har man inte vart på i Sverige/Europa tidigare utan att bli bestulen på något? Så går man på en krog i Gävle som man vart på hur många gånger som helst o blir bestulen på sin plånbok när man dessutom va nykter :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0