Sommarsommarsommar, ibland är det bara för härligt ^^

Några dagar sen jag skrev nu :) Blev lite party i Uppsala i lördags, sen lite sliten i söndags. Måndan blev de brämmen med Marsan o sen match på kvällen mot Forsbacka vann med 17-0 :) O jag den sopan klarade inte äns av att sätta målchanserna menmen de kommer väl ;) Tisdan blev de lite soft med Idiisen o lite bad i något för lite bikini haha, fick låna Idas eftersom vi inte planerat att bada men som tur var så var de typ bara vi där :P Senare på kvällen blev de stan o nattbad, myspys ;) Igår blev de bad med mamma o styvbrorsans barn Jonathan o Jemina hemma hos nå bekanta åt mutti. Sen träning o filmmys hemma hos Nyléns :)

Idag blev de brämmen ett litet tag me Idiisen o sis, när molnen kom drog vi, o självklart efter att man vart hemma nån timme kom solen igen, så har legat ute lite, blev ingen träning idag eftersom jag höll på att avlida av smärta i mina ljumskar igår. Så tagga inför match på lördag istället :) Bio ikväll med Nyléns: Sommaren med Göran, hihi hört många som sagt att den är rolig så får hoppas på det :) Näe nu lär de bli att hoppa in i duschen o fixa till mej lite ^^

Tjarrååå

Härligt förresten att ha ett bankkort nu iaf, nu väntas det bara på körkortet, men kan jue köra endå så de skadar inte så mkt xD

Kommentarer
Postat av: Michaela

Bra blogg :) å vad kul att få körkort, grattis :)

kram

2009-08-11 @ 22:43:00
URL: http://citytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0