Snart är sommaren över?

I förr går fick jag hämta ut mitt efterlängtade körkort, nr2 i ordningen, såg ännu mer förjävlig ut än de förra, menmen såg inte ut som en brottsling nu iaf xD

Igår blev de lite kubbspel o moviecheck (He's the man) med Mallanbrallan, Kicki-lick o Birrebaum hemma hos Malin i Mackmyra :) På eftermiddan kom sis, Victor, Kevin o Julia :) På kvällen blev de film med mor Benjamin Button :)

Idag har de blivit lite barnpassning av Jonthan o Jemina :) Drog en sväng till sandören för ett dopp men gu så kallt de blåste på land, men fisk som man är så var de klart att man bada ;) Ikväll blire träning, får se hur de går. Tror att jag håller på att bli gammal; problem med ljumskarna, ont i ena baklåret o sträckning i ryggen :O Klantigt att sträcka ryggen för att bära en bänk men så kan de gå :@

I helgen blire Sundsvall med älskade mor <3 Blir till att hälsa på Kussen o hennes familj o moster :) Första långkörningen för min del, har hittills bara kört till Arlanda som längst men de ska nog gå bra :)

Nu tjatar Jonathan att spela fotboll så "gamlingen" ska väl ta sig ut o lira upp lillgrabben på läktarn ;)

Tjarrrå <3

Det är nu man vet vilka de riktiga vännerna är, när de man trodde var de, inte bryr sig!
Skulle va så mkt enklare om man kunde prata om det med dej, men de går
inte!


Kommentarer
Postat av: Julia

svar: men malin, det är ju dig jag menar med "Kompisar" haha. tänkte om du jag isa och jullan skulle åka till stugan efter vi kommit hem från övik :) ngn ggn näst nästa vecka? låter de fint? btw.. nu blir jag nyfiken på vad du menar i blogginlägget.. längst ner. måste prata med dig i tele. ringer dig imorgon!

2009-08-12 @ 17:50:06
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: Majgun

Jag har malp-absitinens! Måste träffa dig!

2009-08-12 @ 20:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0