Sista inlägget ever??!

Nu lägger jag ner bloggen eller iaf för ett litet tag! Finns inget vettigt att skriva, vilket det aldrig nog har funnits??

Helgen har vart lugn, i fredags blev de tv/filmmys med Idiisen kollade lite på Kristallen o sen kolla vi på "Män som hatar kvinnor" ÄNTLIGEN! Hade inte sett den innan :) Dessutom var de på en ny tv, bra pappa ytterligare ett ÄNTLIGEN! ;) Men Idiisen åkte hem innan filmen var slut så jag fick kolla klart själv o sen sova ensam i ett ödsligt hus :/ Igår spelade jag match på Järbo, vann efter mycket om och men med 6-0, kass match det var inge go alls o jag borde ha legat hemma istället för att lida ut med förkylning i kroppen i ca 70min, gick käpprätt åthelvete för min del :/ Ingen ork alls.... På kvällen åkte jag till Birrebaum :) Kollade på So you think you can dance, nån konstig film på 5:an "Datemovie" tror jag den hette men ett gott skratt fick men ibland iaf för den va så brutal, så kolla vi på "Behind enemy lines" den va bra iaf, men tror jag sett lite av den förut, kände igen den :) Sen åkte man hem till ödehuset. 

Väntar på att pappa ska komma hem så ska vi till sis sen o fira Kevin som fyller sju, GRATTIS :) Nu ska jag fixa mej i ordning o söka jobb till fjällen o så :)

Så tack för mej, kanske vi ses inom en snar framtid igen? Men det är nått bara tiden kan utvisa!

Puss & kram ha ett bra liv! <3

Palla varför ska jag göra det när inte ni gör det?? Less....Less... Jag bryr mej om de jag vet bryr sig om mej.. Vänskapen rinner ut i sanden, jag har försökt men får inget gensvar, skyll er själva! Jag har riktiga vänner så kanske inte behöver er falska vänskap? Även om det svider att förlora er så svider de ännu mer att veta att ni inte bryr er!

Idiisen o Sandra - en gång vänskap alltid vänskap <3


Nyléns o Alnerskan <3

Ni vet att ni är många fler som borde vara med <3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg inte ner ffs! Hur ska jag då kunna läsa om min absolut supergranne Krulludamm och alla hennes roliga tankar och sysslor ? :O

Puss påre liebling <3

2009-08-31 @ 00:03:52
Postat av: Anonym

håller med. lägg inte ner :)

2009-08-31 @ 02:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0