När en av dem (förut) bättre sviker :'(

Tis-ons var jag i Nyléns stuga med dem o Alnerskan :) Blev film, kortspel, prat, kanoting o solning myspys :) Kom hem igår kring halv fem tiden. På kvällen blev de fotbollsmatch på tv Liverpool-Stoke, Liverpool vann med 4-0 :)

Idag hade jag ställt klockan på nio tog mej upp käka frulle o läste tidningen. Nu håller jag på för fullt med att städa hela huset, damma, damsuga, torka golv, tvätta fönste, byta gardiner. Va duktig jag är ;) Har tagit en bra tid men så går de när man är extra noggran xD

tjarrå <3

Så jävla glad att man har äkta vänner som Ida, Marsan, Julia, Isa, Julia,Johanna o många fler.. Besviken på den ynka själ som jag trodde var en bra vän, men icke.. Jag har tröttnat på att höra av mej eftersom du alltid är upptagen med annat o mkt sällan hör av dej! O nu dessutom när man ser på annat håll att du ska flytta, kanske att jag inte fått veta det om jag inte frågat... Trodde jag förtjänade bättre. Du anar inte hur du sårar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja visst gör den :D Nä, jag kände att jag inte ville riskera att bli sjuk därborta. Julia och jossan som är sjuk nu och mamma som har varit sjuk så kändes risken lite väl stor. Men jag har inte blivit smittad ännu så jag kanske slipper undan :P

2009-08-22 @ 17:23:48
Postat av: Isabelle

2009-08-22 @ 17:24:04
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Får jag fråga vem det är det handlar om? Alltså den som svikit. :/

2009-08-22 @ 19:45:50
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0